Zwrót biletów autobusowych

Aby zwrócić bilet musisz wypełnić standardowy formularz.

Wniosek wypełnia się w zależności od waluty, w której był opłacony bilet:
  • Wniosek do zwrotu biletu opłaconego w hrywnach (pobierz).
Wszystkie pola muszą być wypełnione, a infromacja musi być aktualna i prawdziwa, na chwilą wypełniania druku. Fałszywe oświadczenie, informację lub nie aktualne zgłoszenia nie będą rozpatrywane , a środki w takim razie nie zostaną zwrócone.

Wypełniony formularz zeskanować i wysłać na adres mailowy:
tovptrans@gmail.com
W przypadku zgubienia karty z której była opłata do skanowania podlegają 1 i 2 strona paszportu i kod identyfikacyjny (lub strona paszportu z odpowiednim znakiem).  Bez wysłanego zgłoszenia twój bilet nie może zostać anulowany, w takiej sytuacji wniosek o zwrót nie będzie podlegać rozpatrywaniu , a środki nie zostaną zwrócone .

Kwota utrzymywana za niewykorzystany lub zwrócony bilet zależy od terminu przed datą wyjazdu, w którym zostało wysłane zgłoszenie. Aby wyjaśnić kwotę potrącenia od kwoty głównej, prosimy zadzwonić lub napiać do  naszego kontakt-centrum.

Należność  za zwrócony bilet zostanie wypłacona w taki sam sposób, w który została wykonana opłata za bilet, i na konto, z którego płatność została dokonana.

Bilety promocyjne nie podlegają zwrotowi!

Termin zwrotu środków może potrwać do 30 dni.
 
 

Błąd

Ок
Skasowanie
Ок